Аннотация
Ushbu maqolada fizikaga ta’luqli bo’lgan masalalarni yechish orqali o’quvchilarni fanga qiziqtirish, fizik hodisa, kattalik va qonuniyatlarni bilishga va o’quvchilar yangi bilimlar olishi ko’rsatilgan
Как цитировать
Библиографические ссылки
Дамитов В.К., Фридман Л.М. Физические задачи и методы их решения А.Мектеп. 1987.
Tursunov K.Sh.Fizikadan masalalar yechishda belgili modellar. “Fizika-matematika va astropnomiyaning dolzarb muammolari” . 38-41 b. Qаrshi . 2002y.
Tursunov Q.Sh. Fizika ta’lim didaktidasi. Toshkent shahri , “Fizika, matematika va informatika”. -32-34 b. -№2-2009y.
Оришев, Ж. Б. (2022). БЎЛАЖАК ТЕХНОЛОГИК ТАЪЛИМ ЎҚИТУВЧИЛАРИ КАСБИЙ КЎНИКМА ВА МАЛАКАЛАРИНИ ШАКЛЛАНТИРИШ ЛОЙИҲАСИ: Оришев Жамшид Баҳодирович Технологик таълим ва тасвирий санъат фанлари кафедраси катта ўқитувчиси, Жиззах давлат педагогика университети https://orcid. org/0000-0002-8419-9832. Образование и инновационные исследования международный научно-методический журнал, (11), 284-290.
J. Orishev, & S. Achilov (2023). DIGITAL TECHNOLOGIES AS AN EDUCATIONAL PROCESS IN PREPARING FUTURE TEACHERS FOR PROJECT ACTIVITIES. Science and innovation, 2 (B3), 425-429. doi: 10.5281/zenodo.7772979
Авторы
Orzigul Eshtuxtarova
Jizzakh State Pedagogical Institute
Ключевые слова:
motivlashtirish, filtr, kibernitika, didaktikВыпуск
Раздел: Articles