Аннотация
Ushu maqolada Musiqa san’atida musiqiy faoliyatning barcha turlari diqqat bilan bog‘liqdir. Ayniqsa, ommaviy ijrochilikda diqqat juda muhim. Namoyishdan avval dirijorning ko‘tarilgan qo‘llari, auftakt, yakkaxon va jo‘rnavoz o‘rtasidagi ishora va harakatlar – bularning hammasi musiqa terminologiyasida diqqat deb ataladi. Zamonaviy psixologiyada diqqat tarkibida uning sifat xususiyatlari o‘rganiladi. Bunga diqqat barqarorligi, ko‘chishi, taqsimlanishi va hajmi kiradi. Shuningdek, bu sanoqqa diqqat parokandaligini, buzilishini ham kiritish mumkinligi to‘g‘risida so‘z yuritiladi.
Как цитировать
Библиографические ссылки
Abert G. V.A.Motsart: V 2 ch. M., 1989. Ch.2, kn. 2.
Akbarov I.A. Musiqa lug‘ati. T., 1997.
Aleksandrova V., Meylax Ye. List. L., 1968.
Alekseev A. Sebya preodoletg‘. M., 1985.
Alekseev A.D. Istoriya fortepiannogo iskusstva. M., 1988. Ch.1,2.
Alekseev A.D. Metodika obucheniya igre na fortepiano. M., 1978.
Alisher Navoiy. Mukammal asarlar to‘plami. 20 jild. T., 1987-2003.
Alg‘-Farabi. Matematicheskie traktato‘. Alma-Ata, 1972.
Alg‘-Farabi. Filosofskie traktato‘. Alma-Ata, 1970.
Авторы
Nurbekjon Tojiqulov
Jizzax State Pedagogical Universitete