Опубликован 2023-06-09

TALABALAR ILMIY DUNYOQARASHINI YUKSALTIRISHNING AXBOROTLI TA’MINOTIDAN BО‘LAJAK MUTAXASSISLARNI TAYYORLASHDA FOYDALANISH

Аннотация


Maqolada bо‘lajak boshlang‘ich sinf о‘qituvchilarning ilmiy dunyoqarashini yuksaltirishning uzluksizligini ta’minlashning axborotli ta’minotidan turli variantlarda foydalanish  asoslari  o‘rganilgan. Talabalar ilmiy dunyoqarashini yuksaltirishning axborotli ta’minotidan bо‘lajak mutaxassislarni tayyorlashda foydalanishning pedagogik asoslari  yoritilgan.

Как цитировать


Kamolova, S. (2023). TALABALAR ILMIY DUNYOQARASHINI YUKSALTIRISHNING AXBOROTLI TA’MINOTIDAN BО‘LAJAK MUTAXASSISLARNI TAYYORLASHDA FOYDALANISH. Журнал Педагогики и психологии в современном образовании, (I). извлечено от https://ppmedu.jdpu.uz/index.php/ppmedu/article/view/9121

Библиографические ссылки


Koshchanov E., Karimov R., Jabborrov E. Ta’lim jarayonida matematik modellashtirish va EHM yordamida eksperiment о‘tkazish // Ilm sarchashmalari. – Urganch, 2002. – № 4. Б. 12-15.

Каримова В.М. Социальные представления об узбекской семье у юношей и девушек.– Автореф. дисс.… докт. пед. наук Ташкент: УзПФИТИ, 1994. – 40 с.

Kamolova, SH. О‘., & Munarova, R. О‘. (2010). Urovni sovershenstvo lichnosti. Issledovatel nauchniy jurnal.–Qozog‘iston, 5(49), 100-105.

Kamolova, S., & Amanxonova, Y. (2022). О‘quvchilar tafakkur jarayonlarini shakllantirishda pedagogik texnologiyalarning ahamiyati. Jurnal Pedagogiki i psixologii v sovremennom obrazovanii, 2(6).

Kamolova, S., & Maxmudova, A. (2023). Oliy ta’lim muassasalarida pedagogik kadrlarni tayyorlashning psixologik jihatlari. Jurnal Pedagogiki i psixologii v sovremennom obrazovanii, 3(1).

Yaxshiyeva, M. SH., Kamolova, SH., Eshonkulov, E. S., Jumartova, U. U., & Urazoliyev, X. A. (2015). Formirovaniye nauchnogo mirovozzreniya studentov. In Aktualniye zadachi pedagogiki (pp. 184-186).

Авторы


Shirin Kamolova

Jizzakh State Pedagogical Institute

Ключевые слова:

Shaxs, dunyoqarash, axborot-kommunikatsion texnologiya, pedagogik faoliyat

Наиболее читаемые статьи этого автора (авторов)

<< < 1 2 3 
Powered by I-Edu Group