Аннотация
Hozirgi kunda korxona, firma va korporatsiyalarning ko‘proq foyda olishga harakat qilishlari mijozlarning diqqatini qanday qilib jalb qilishda reklama imkonoyatlarini kuchaytirib yubordi. Bu borada iste`molchilar diqqat-e`tiborini jalb etishning psixologik xususiyatlari muhimdir
Как цитировать
Библиографические ссылки
https://ru.wikipedia.org/wiki/Экономика внимания.
Самадов А., Шарипов И. Реклама фаолиятини ташкил этиш. Ўқув қўлланма. -Т.: ТДИУ, 2013. –Б. 12.
Клоуда Ю. Экономика внимания: как завоевать клиента в информационном мире. https://startsmileagency.ru/blog/stati/ekonomika-vnimaniya-kak-zavoevat-klienta-v-informatsionnom-mire
Goldhaber M. (1997). The Attention Economy and the Net // First Monday. Vol. 2. No. 4. https://journals.uic.edu/ojs/index.php/fm/article/download/519/440.
Авторы
M. Isaxanova
Samarqand davlat universiteti