Аннотация
Maqolada oiladagi nizolarni hal etishning samarali usullari haqida so`z yuritilib, Oiladagi nizolarni hal etishning ko’pgina samarasiz usullari mavjud, ulardan foydalanish nafaqat sizning qimmatbaho vaqtni olib tashlashi mumkin, balki oiladagi mojaroni yanada kuchaytirishi mumkin. Bu holatda bajarilishi mumkin bo’lgan barcha narsalar oiladagi nizolarning oldini olishdir.
Как цитировать
Библиографические ссылки
Akramova F.A. Oilada ma’naviy muhitni shakllantirishda xotin-qizlarning roli. – T.: 2016.
Akramova F.A. Oilada sog‘lom psixologik muhitni tarkib toptirishning ijtimoiy-psixologik
asoslari. – T.: 2014.
Akramova F.A.Oilada muomalani tashkil etish psixologiyasi. – T.: 2006.
Yo‘ldoshev M. Oiladagi ruhiy muhit va uning tarbiyaga ta’siri. – T. 2004.
Каршибаева Г.А. Характеристики мотивatsiонных потребностей подростков с
Каршибаева Г. А., Юлдашева Г. Б. Конфликт как одно из значимых явлений
Эшмурадов, O. Э. (2021). Оиланинг маънавий-ахлоқий хусусиятлари ва оила мустаҳкамлигини таъминлаш имкониятлари. Academic research in educational sciences, 2(5), 1082-1085.
Elamanovich, O. E. (2022). OILAVIY MUNOSABATLARDAGI NIZOLARNING KELIB CHIQISH SABABLARI. Archive of Conferences, 1-7.
Eshmurodov, O. E. (2022). SOCIAL-PSYCHOLOGICAL FACTORS OF MAINTAINING FAMILY-MARRIAGE RELATIONS. Galaxy International Interdisciplinary Research Journal, 10(12), 803-807.
Eshmurodov, O. (2024). MAKTABLARDA PSIXOLOGIK XIZMATNI RIVOJLANTIRISH MASALALARI. Журнал Педагогики и психологии в современном образовании, 152-155.
Eshmurodov, O. (2024). ТАЪЛИМ ТАШКИЛОТЛАРИДА ПСИХОЛОГИК ХИЗМАТНИНГ ЙЎНАЛИШЛАРИ ВА ДОЛЗАРБЛИГИ. Журнал Педагогики и психологии в современном образовании, 148-151.
Eshmurodov, O., & Fazliddinova, U. (2024). KICHIK MAKTAB YOSHIDAGI O’QUVCHILARNI O’QISHGA O’RGATISHDA PSIXOLOGIK XIZMATNING O’RNI. Журнал Педагогики и психологии в современном образовании, 169-173.
Эшмуродов, О. (2023). Talabalar oila xaqidagi tasavvurlarining oila mustahkamligiga ta’siri. Современные тенденции психологической службы в системе образования: теория и практика, 1(1), 71-74.
Авторы
Nafisa Qodirova
Termiz State Pedagogical Institute