MAKTABGACHA TA’LIMDA STEAM TA’LIM TEXNOLOGIYASIDAN FOYDALANISHNING MAZMUN VA MOHIYATI

Published 2024-12-02

MAKTABGACHA TA’LIMDA STEAM TA’LIM TEXNOLOGIYASIDAN FOYDALANISHNING MAZMUN VA MOHIYATI

Это устаревшая версия, которая была опубликована 2024-12-02. Прочтите самую последнюю версию.

Abstract


Ushbu maqola Maktabgacha ta’limda STEAM ta'lim texnologiyasining mazmun va mohiyati zarurati, ahamiyati, samaradorligi haqida ma'lumot beradi. STEAM ta’lim texnologiyasi maktabgacha ta’lim yoshidagi bolalarga dunyoni tizimli ravishda o‘rganishga, atrofda ro‘y berayotgan jarayonlarni mantiqiy mushohada qilishga, ulardagi o‘zaro aloqani anglab yetishga o‘zi uchun yangi, noodatiy va qiziqarli narsalarni kashf qilishga imkon beradi.STEAM ta‘lim texnalogiyasi tufayli bolalar tabiatni tushunib, dunyoni muntazam o‘rganishadi va shu bilan qiziqishlarini, muhandislik fikrlash uslubini, tanqidiy vaziyatlardan chiqish qobiliyatini, jamoaviy ish qobiliyatini rivojlantirish va liderlik, o‘z-o‘zini namoyon qilish asoslarini o‘rganishadi.

Authors


Gulmira Xatamova

JSPI

Keywords:

STEAM, integratsion ta’lim, muhandislik, raqamli texnologiya, kreativlik, ijodkorlik,, multimedia, multstudiya, STEAM labaratoriyalari, matematik rivojlanish, ijodiy fikrlash.

Версии


Powered by I-Edu Group