Abstract
Oʼqituvchining nutq faoliyatidagi oʼrni belgilangan qoidalarga asoslangan boʼlishi lozim. Oʼqituvchida eng avvalo nutq madaniyati yuksak darajada boʼlmogʻi lozim. Nutqiy madaniyat tarbiyasi bilan maktabdagi hech bir istisnosiz barcha fanlar bilan bevosita va bilvosita bogʻliq. Bunda ovoz ham ahamiyatlidir.
Oʼqituvchi nutqi jarangdor, aniq turli shevalarga xos soʼzlardan xoli boʼlishi kommunikativ qobiliyati yuqori darajada boʼlmogʻi lozim. Nutq faoliyati nafaqat oʼqituvchida balki boshqa kasb egalarida ham mukammal rivojlangan boʼlishi kerak. Dunyodagi har bir kasbni egallashda nutq madaniyati yuqori darajadagi quroldir. Soʼzlayotgan jarayonda ham nutq madaniyatiga rioya qilgan holda soʼzlansa nutq goʼzal va jozibali chiqadi.
Как цитировать
Authors
Hayriniso G'aniyeva
Issue
Section: Articles