Опубликован 2021-04-20

MAKTABGACHA TA‘LIM MUASSASALARIDA EKOLOGIK TARBIYA MAQSADI

Аннотация


Ekologik tarbiyaning bosh maqsadi maktabgacha yoshdagi bolalarda atrof- muhit va uning muammolari haqida ongli munosabatni hamda ular bo‘yicha optimal yechimlar toppish to‘g‘risidagi bilim, ko‘nikma va malakalarni shakllantirishdan iborat. Shu ma‘noda maqolada maktabgacha ta‘lim muassasalarida ekologik tarbiya maqsadi tahlil qilingan.

Как цитировать


Atabekov, F. (2021). MAKTABGACHA TA‘LIM MUASSASALARIDA EKOLOGIK TARBIYA MAQSADI. Журнал иностранных языков и лингвистики, 2(5). извлечено от https://ppmedu.jdpu.uz/index.php/fll/article/view/1299

Библиографические ссылки


Shulga T.I. Rol stanovleniya volevoy regulyatsii v razvitii mladshego shkolnogo vozrasta: mejvuzov, sborn. trudov Psixologo-pedagogicheskiye osobennosti razvitiya lichnosti mladshego shkolnika. -Penza, 1993.

Wofford J.C. Experimental analysis of a cognitive model of motivation. // J.Psychol. London, - 1990. - Vol. 124, № 1. - P.87-101.

Vigotskiy L.S. Razvitiye visshix psixicheskix funksiy, Sobr. sochineniy M. 1982g. t.3

Yusupov O.N. Cognitive semantics in context. Wschodnioeuropejskie Czasopismo Naukowe 7 (2), 84-87.

Юсупов О.Н. Ўзбек адабиётининг инглиз тилидаги таржималарининг лингвокогнитив тадқиқи. Сўз санъати халқаро журнали. 3 сон, 3 жилд. Б.102-105.

Юсупов О.Н. O’zbek poeziya namunalari tarjimasining ingliz tilidagi interpretatsiyasi. Тошкент давлат педагогика университети илмий ахборатлари. 3 жилд, 19 сон, - ТДПУ, 2019. Б.146-150.

Юсупов О.Н. Анализ проблемы стиля в художественном переводе. The Way of Science, 94. 2014.

Юсупов О.Н. Бадиий матннинг лингвокогнитив хусусиятлари. Тошкент давлат педагогика университети илмий ахборатлари, 1 (10), 35 - 37. 2017.

Юсупов О.Н. Специфика художественного перевода. Наука и Мир 2 (3), 170 - 172. 2014.

О.Н. Юсупов. Pride of Uzbek nation. The Way of Science 9 (31), 80-81, 2016

ОН Юсупов. Чет тили дарсларида таржима муқобиллигини яратиш асосида тилни ривожлантириш. Тил ва адабиёт таълими 2 (2), 96-99

О.Н. Юсупов. Стилистика. I том, Ташкент, ТДПУ, 2017. 320 стр.

О.Н. Юсупов. Лексикология. I том, Ташкент, ТДПУ, 2017. 344 стр.

O.Yusupov, I.Mirzaeva, A.Mukhamedaminov, D.Shigabutdinova, S.Nazarov, U.Muradov, T.Toshpulatov, Sh.Fayziev, Sh.Fayziev. Phraseological Units with Colour Designation Component as a Means of Reflecting the Self-Consciousness of the English People. LINGUISTICA ANTVERPIENSIA, 2021. P. 719-731

Yusupov O.N. Subtleties Of Literary Translation. İlköğretim Online (IOO) - Elementary Education Online 4 (4), 1987-1991

Sadikova, S. (2020). THE PECULIARITIES OF NARRATIVE MANNER “STREAM OF CONSCIOUSNESS” OF FAULKNER'S NOVEL" THE SOUND AND THE FURY". Архив Научных Публикаций JSPI.

Sadikova, S. (2020). INGLIZ TILINI BOSHQA FANNLAR ORQALI O'QITISH. XORIJIY TILNI ORGANUVCHI O'QUVCHILARI UCHUN O'QITISH, O'RGANISH VA BAHOLASH. Архив Научных Публикаций JSPI.

Sadikova, S. (2020). Смысл жизни отражённые в произведениях Уильям Фолкнер. Архив Научных Публикаций JSPI.

Sadikova, S. (2020). МУСТАКДЛ ИШЛАРНИ ТАИЖИЛ ЦИЛИШ ЖАРАЁНИГА ИННОВАЦИОН ЁНДАШУВ: ТАСНИФ ВА TAXJWUI. Архив Научных Публикаций JSPI.

Sadikova, S. (2020). Роль литературы в процессе обучения и воспитании здравосмыслещего поколения. Архив Научных Публикаций JSPI.

Sadikova, S. (2020). INGLIZ TILINI BOSHQA FANNLAR ORQALI O'QITISH. XORIJIY TILNI ORGANUVCHI O'QUVCHILARI UCHUN O'QITISH, O'RGANISH VA BAHOLASH. Архив Научных Публикаций JSPI.

Sadikova, S. (2020). INGLIZ TILINI BOSHQA FANNLAR ORQALI O'QITISH. XORIJIY TILNI ORGANUVCHI O'QUVCHILARI UCHUN O'QITISH, O'RGANISH VA BAHOLASH. Архив Научных Публикаций JSPI.

Sadikova, S. (2020). REFLECTION OF LINGVOCULTUROLOGICAL PECULIARITIES IN PHRASES. Mental Enlightenment Scientific-Methodological Journal, 2020(2), 120-129.

Авторы


Fozil Atabekov

Chirchik State Pedagogical Institute

Ключевые слова:

maktabgacha yoshdagi bolalar, maktabgacha ta’lim tizimi, ekalogiya, madaniyat, tushuncha

Copyright (c) 2021 Журнал иностранных языков и лингвистики

Лицензия Creative Commons

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution-ShareAlike» («Атрибуция — На тех же условиях») 4.0 Всемирная.

Powered by I-Edu Group