Опубликован 2022-03-25

TALABALAR ILMIY DUNYOQARASHINI SHAKLLANTIRISHDA TRANSDISSIPLINARLIKNING O’RNI

Аннотация


Ushbu maqolada fanlar integratsiyasini amalgam oshiruvchi ommaviylashgan fanlararo bog’lanishga nisbatan umumiy hisoblanuvchi transdissiplinarlik tushunchasining mohiyati haqida so’z yuritiladi

Как цитировать


Tugalov, F. (2022). TALABALAR ILMIY DUNYOQARASHINI SHAKLLANTIRISHDA TRANSDISSIPLINARLIKNING O’RNI. Физико-технологического образование, 9(2). извлечено от https://ppmedu.jdpu.uz/index.php/phys-tech/article/view/5598

Библиографические ссылки


Филиппов В.М., Суханов А.Д., Хохлов А.Ф., Стронгин Р.Г. Концепция естественнонаучного образования гуманитариев и проблемы ее реализации // Вестник РУДН, 2000, №5 (1-2). — С. 6 — 17

Степин B.C. Теоретическое познание. — М.: «Прогресс-Традиция», 2000. — 744 с.

Степин B.C., Кузнецова Л.Ф. Научная картина мира в культуре техногенной цивилизации / Рос. акад. наук. Ин-т философии. — М., 1994.

— 274с

Авторы


Farxod Tugalov

Jizzakh State Pedagogical Institute

Ключевые слова:

transdissiplinarlik, tabiiy fanlar, fanlararo bog’lanish, klassik, postnoklassik, noklassik

Наиболее читаемые статьи этого автора (авторов)

Powered by I-Edu Group