Опубликован 2023-06-10

ФИЗИКА ЎҚИТИШДА ТАЛАБАЛАРНИНГ ИЛМИЙ ДУНЁҚАРАШИНИ ШАКЛЛАНТИРИШДА МУАММОЛИ ТАЪЛИМ ТЕХНОЛОГИЯЛАРИНИНГ ЎРНИ

Аннотация


Ушбу мақолада муаммоли ўқитиш нафақат талабаларнинг фикрлашлари ва ижодий қобилиятларини ривожлантириш масаласига, балки уларнинг илмий дунёқарашини шакллантиришга хизмат қилиши баён қилинган. Муаммоли вазиятни яратишда дидактик талаблар ёритилган

Как цитировать


Tugalov, F. (2023). ФИЗИКА ЎҚИТИШДА ТАЛАБАЛАРНИНГ ИЛМИЙ ДУНЁҚАРАШИНИ ШАКЛЛАНТИРИШДА МУАММОЛИ ТАЪЛИМ ТЕХНОЛОГИЯЛАРИНИНГ ЎРНИ. Физико-технологического образование, (3). извлечено от https://ppmedu.jdpu.uz/index.php/phys-tech/article/view/9062

Библиографические ссылки


Оришев, Ж. Б. (2022). БЎЛАЖАК ТЕХНОЛОГИК ТАЪЛИМ ЎҚИТУВЧИЛАРИ КАСБИЙ КЎНИКМА ВА МАЛАКАЛАРИНИ ШАКЛЛАНТИРИШ ЛОЙИҲАСИ: Оришев Жамшид Баҳодирович Технологик таълим ва тасвирий санъат фанлари кафедраси катта ўқитувчиси, Жиззах давлат педагогика университети https://orcid. org/0000-0002-8419-9832. Образование и инновационные исследования международный научно-методический журнал, (11), 284-290.

X.To'raqulov, J. Orishev РАҚАМЛИ ТЕХНОЛОГИЯЛАРНИНГ ТАЪЛИМ ЖАРАЁНИНИ ТАШКИЛ ЭТИШДАГИ ИМКОНИЯТЛАРИ // SAI. 2022. №B8.

Tўрақулов ХА, О. Ж. (2011). Лойихали таълим–таълим самарадорлиги гарови. Таълим тизимида ижтимоий-гуманитар фанлар. Илмий–услубий журнали. Тошкент, 3-4.

Дементьева Ю.В. Проблемное обучение: метод или принцип обучения в современной педагогике? / Ю.В. Дементьева // Успехи современной науки и образования. – № 2. – 2017. – С. 22-25.

Кудрявцев Т.В. Создание проблемных ситуаций – средство активизации учащихся. Профессионально-техническое обучение, 2015. - 315 с.

Тугалов Ф.К. Formation of students’ scientific outlook on problem-solving methods// European Journal of Research and Reflection in Educational Sciences. – Great Britain, 2019. – Vol. 7, №12. ISSN 2056-5852. – PP. 82–84.

Авторы


Farxod Tugalov

Jizzakh State Pedagogical Institute

Ключевые слова:

муаммоли таълим, муаммоли вазият, муаммоли вазият методи, дидактик талаблар, муаммоли масалалар

Наиболее читаемые статьи этого автора (авторов)

Powered by I-Edu Group