Аннотация
Ушбу макола бугунги куннинг долзарб мавзуларидан булиб,узлуксиз таълим жараёнида мустакил фикрловчи, ижодкор шахсни тарбиялашнинг педагогик-психологик асосларини урганишнинг мазмун мохияти масалаларига каратилган. Ўкувчиларни мустақил фикрлашга ундовчи интерфаол таълим методлардан фойдаланиш масалаларига боглаб ёритилган.
Как цитировать
Библиографические ссылки
Матюшкин А. М.Некоторые проблемы психологии мышления. «Психология мышления». Сборник переводов с английского и немецкого под ред. А. М.Матюшкина. М., 1965.
Муҳаммаджонов А. Школа и педагогическая мысль узбекского народа XIX – начала XX в. Тошкент, «ФАН»., 1978. – 44 б.
Каримова В.М., Суннатова Р.И., Тожибоева Р.Н. Мустақил фикрлаш: (Академик лицейлар ва касб-ҳунар коллежлари ўқувчилари учун ўқув қўлланма) – Т.: Шарқ, 2000. – 112 б.
Каримова В.М. Аудиторияда баҳс-мунозарали дарсларни ташкил этишнинг психологик технологияси. – Т.: 2000.
Авторы
Sanobar Siddiqova
Jizzax State Pedagogical Institute
Ключевые слова:
ижодкор шахс, интерфаол таълим, эркин ассоциация, когнитивизм, коммуникатив, бихевиористик ёндошув, вербал, когнитив, тарбия жараёни, технология, мустакил фикр, ахлоқий-маънавийВыпуск
Раздел: Articles