Аннотация
Maqolada maktabgacha yoshdagi bolalarning kongitiv vazifalar orqali dunyoqarashini shakllantirish, ularning bilim, ko’nikma va malaka qobiliyatlarini faollashtirishda, tarbiyachi tomonidan usul va metodlar keltirilgan. Kognitiv muammolarni hal qilishdagi qiyinchiliklar hamda ularni amaliy bartaraf etish konsepsiyalari ifodalangan.
Как цитировать
Библиографические ссылки
“Ilk qadam” maktabgacha ta’lim muassasasining o‘quv dasturi. – T., 2018. 2. Аверин В.А., Дандарова Ж.К., Дергач А.А., Зазыкин В.Г. Психология человека от рождения до смерти: Младенчество. Детство. Юность. Взрослость. Старость. – СПб.:Питер, 2001. – 652 с.Айзенк Г. Психология для начинающих. – Питер: 2000. – C.123. 3. Андрянова В.И. Развитие самостоятельного мышления-ключевая задача соверменного образования /Преподавание языка и литературы. – 2007. - №6. – С. 3-7. . 4. Гальперин П. Я. Психология мышления и учение о поэтапном формировании умственных действий. – Москва: Просвещение, 1966. – C. 446. 5. Гильбух Ю.З. Умственно одаренный ребенок. Психология, диагностика, педагогика.– Киев: НИИ психологии, 1992. – C. 83 6. Савенков, А. И. (2003). Учим детей выдвигать гипотезы и задавать вопросы. Одаренный ребенок, (2), 76-86. 7. Alimardonova, M. B. (2019). Model of cognitive development preschool children in
Авторы
Zilola Sanaqulova
Jizzakh State Pedagogical Institute